case
2203 TC Website 2022 Case HEMA Stapelen

Stapelgek op deze campagne

HEMA 260 graden kortingscampagne

De tanden in iets nieuws zetten

Stapelgek zijn ze bij HEMA. Gek op stapelen dus. Ondergoed, kleding, handdoeken, servies, tompouces natuurlijk: overal gaven ze in week 36 en 37 van dit jaar flinke kortingen op. In een opvallende, kleurrijke folder maakten we het wereldkundig voor ’s lands bekendste rookworst- en tompouceverkoper. En over dingen waar je graag je tanden in zet gesproken: wij konden ons voor deze klus flink uitleven op conceptontwikkeling. En daar zijn onze Total Creators dan weer stapelgek op. De stapelkorting campagne was een doorvertaling van vorig jaar. Er is een nieuwe twist aan het concept gegeven, zodat het ook dit jaar weer uitstekend tot z’n recht is gekomen.

Ken ik die niet ergens van?

Er viel heel wat te stapelen. Er waren zo’n 73 opnames nodig om 50 verschillende productgroepen te fotograferen. Dan heb je ook wat. Daarvan heb je een deel terug kunnen zien in de folder, maar omdat de fotografie werd ingezet voor een 360-graden campagne, waren de beelden ook op andere plekken online én offline te zien. Voor social media maakten we te gekke interactieve gifjes van de beelden. Op de schermen in de winkel en op de winkelpui waren de platte doorvertalingen te zien.

Onze stapelhelden

Drie keer raden trouwens wie al die fijne producten mocht opstapelen voor de fotoshoots. Dat was nog een flinke puzzel, maar onze stylisten draaiden er hun hand niet voor om. Af en toe was het een flinke uitdaging, want broeken of glazen stapelen is één. Maar een stevige toren maken van tompoucen of slagroomtaarten, wordt al een stuk moeilijker. Al is het alleen al omdat je ook nog eens van die heerlijke baksels af moet zien te blijven…

Net even anders

Deze folder verdiende het om gezien te worden en daardoor gaven we ‘m een opvallend goed uiterlijk. Zo viel die lekker op, op de deurmat. We gaven ‘m veel niet te missen knalkleuren en een ander formaat dan anders. Ook de winkels van HEMA waren deze weken omgetoverd tot kleurrijke stapelfestijnen. Je kon er niet omheen. Dus wie deze campagne heeft gemist, is eigenlijk toch wel… stapelgek.

2203 TC Website 2022 Case HEMA Stapelen4
2203 TC Website 2022 Case HEMA Stapelen12
2203 TC Website 2022 Case HEMA Stapelen7
2203 TC Website 2022 Case HEMA Stapelen11
2203 TC Website 2022 Case HEMA Stapelen6
2203 TC Website 2022 Case HEMA Stapelen9
2203 TC Website 2022 Case HEMA Stapelen10
2203 TC Website 2022 Case HEMA Stapelen5
2203 TC Website 2022 Case HEMA Stapelen8

HEMA en wij

We werken alweer een tijdje samen met HEMA en daar zijn al veel mooie dingen uit voortgekomen. Het begon met de speciale themamagazines voor Sinterklaas, Kerst, en Pasen die ploften in week 45 en 49 op de mat bij de mensen thuis. Daarbij waren we verantwoordelijk voor de complete uitvoering: vanaf conceptontwikkeling, fotografie en locaties en modellen scouten tot en met de opmaak en complete productie. Inmiddels doen we nog veel meer dan alleen de magazines en hebben en we een dedicated HEMA-team van behoorlijke omvang bij Total Creation voor alle mogelijke communicatie-uitingen.