Een 360-graden campagne ontwikkelen voor dé decemberwinkel bij uitstek? Dat vinden wíj nou een cadeautje. 😊
Voor deze campagne ontwikkelden we verschillende verhaallijnen rond de feestelijke decembermijlpalen. Je ziet verwachtingsvolle kinderen die vol spanning wachten op Sinterklaas. Een gezin dat zich voorbereidt op het kerstdiner. Grootouders die samen met hun kleinkinderen genieten van lekkere hapjes. Hiermee lieten we zien: HEMA is dé winkel waar je alles vindt voor heerlijke decemberavonden.
Magisch
We creëerden een uniek decor om alle verhalen tot leven te brengen. Door kleurvakken en iconen in 2D en 3D ontstond een magische, sfeervolle decemberwereld. Waarin een kerstboom verandert in een feestelijke eettafel en een kerstkrans een gezellig keukenblok wordt.
In huis ontwikkeld
De campagne ontwikkelden we volledig in huis, inclusief strakke deadline. Met 24 modellen en kratten vol HEMA-kerstartikelen maakten we 34 campagnebeelden in drie weken. Daarna is alle fotografie voor de weekfolders ontwikkeld, ruim 120 beelden. De campagne, waarin de iconen centraal stonden, waren de hele decembermaand te zien bij HEMA, zowel on- als offline: in folders, verpakking en op de winkelvloer in de vorm van POS-materiaal. Een pittige uitdaging, maar wel eentje waar wij heel blij van worden.
En je begrijpt: met al die feestelijkheden en de fantastische campagne die we in korte tijd maakten, gingen we blij en trots de feestdagen in!