case
3229 TC banners cases Woonsquare

Activerende meubelcampagne trekt klant naar Woonsquare

Een van onze vreugdedansmomenten? Dat Woonsquare (je weet wel, de eigentijdse meubelzaak waar je in één keer klaar bent met de complete inrichting van je huis) ons inschakelde om naast de fotografie óók de televisiecommercial te bedenken en produceren. Want ook dit doen we.

Wij ontwikkelden de activatiecampagne Voorraadvoordeel die consumenten aanspoort om te komen winkelen bij Woonsquare. De commercial mikt vooral op klanten die snel op die nieuwe bank willen zitten. Popelen om te eten aan die te gekke nieuwe eettafel. En niet kunnen wachten om in slaap te vallen in die heerlijke nieuwe boxspring. Want kopen bij Woonsquare is binnen no time lekker zitten, dineren en slapen.


Slim concept

Onze Art Director ontwikkelde een concept met storyboard: de visuele blauwdruk van de commercial. Ook deden we de voicecasting: we stelden een aantal ‘stemmen’ voor die de boodschap het beste overbrengen. Het geluid namen we op in een professionele geluidsstudio waar we direct de juiste sound koppelden aan de stemmen. Commercial klaar? Beeldbewerken en editen maar! Tijdens dit proces kwamen beeld, muziek en stemmen bij elkaar. Binnen het bestaande concept leverden we drie varianten af zodat we kunnen variëren binnen het bestaande idee. De beelden van de commercial waren afkomstig uit onze eigen database. Over een optimale inzet van beschikbare middelen gesproken.

Krachtige mix

De kracht van deze case? Het slimme concept, de mix van bestaande middelen in een nieuw concept en de krachtige activatie. Eigenlijk goed voor drie dansjes dus!

Total Creation Woonsquare Voordeeldagen 1d v006