Je zult het maar in de brievenbus krijgen: de geweldige mailing die we maakten voor onze vaste klant PontMeyer, leverancier van hout-, plaat- en bouwmaterialen. Want die valt op! Het coole vogelhuisje maakt deel uit van een campagne om bij klanten top of mind te worden als dé leverancier van gevelbekleding.
Voor dit project ging onze Art Director aan de slag met het concept. Eyecatcher is een kartonnen vogelhuisje dat naar de vaste klanten van PontMeyer vloog. Hiermee krijgt de campagne vleugels en dat is precies waar we altijd naar op zoek zijn!
Het merk: De groothandel die iedereen beter laat bouwen
PontMeyer is dé groothandel voor de professionele bouwer. Met het uitgebreide assortiment en professioneel advies is elke bouwspecialist aan het juiste adres bij een van de 50 verschillende vestigingen. Wij kwamen in 2017 in beeld. PontMeyer is een bedrijf naar ons hart, we delen de liefde voor echt vakmanschap. Dat draagt er zeker aan bij. We doen veel voor de bouwspecialist: van de maandelijkse (digitale) bouwkrant tot de communicatie op de schermen in de vestigingen.
We delen de liefde voor vakmanschap
Pakkend campagnebeeld en aanvullende middelen
Ook ontwikkelden we een pakkende slogan en het campagnebeeld. En we verzorgden het ontwerp voor de gevelwaaier en de ondersteunende middelen als productkaarten en ander drukwerk. We topten het af met ondersteunende middelen als sfeerbeeld, advertenties en online middelen. Zo is de campagne één herkenbaar geheel.
QR-code scannen
Met de activatiecampagne helpt PontMeyer haar klanten om samen met hun opdrachtgever de beste keuze te maken in gevelbekleding. Na het scannen van de QR-code in de mailing vragen zij eenvoudig de speciale gevelwaaier aan of doen ze een sample-aanvraag.